Obtinerea abdomenului cu “patratele”

Orice persoana isi doreste in adancul ei sa aiba abdomenul definit, sa se vada patratele. Iar unii oameni in cautarea secretului, cad prada acelor firme de suplimente alimentare, care prin tactici de marketing vor sa iti vanda produse care “ard grasimea corporala” sau cine stie ce prafuri minune ce te ajuta sa dai jos 10 kg pe saptamana. Daca ar exista asa ceva toti oamenii ar avea abdomen cu patratele.

Indiferent cate abdomene faci sau cat de des, acest lucru nu va accelera arderea de grasime din acea zona, asa ceva este imposibil. Daca nu ai un procent scazut de grasime corporala, acel abdomen frumos pe care il lucrezi atat de des nu o sa fie niciodata vizibil.

Ce sta la baza abdomenului cu patratele?

1.Un procent scazut de grasime corporala

Pentru a avea un abdomen cu patratele, pe langa faptul ca muschii abdomenului trebuie sa fie dezvoltati decent, trebuie sa ai sub 15% grasime corporala.

Cand ai 15% grasime corporala si muschii abdomenului dezvoltati decent, abdomenul se vede neclar intr-o lumina foarte buna in timp ce este incordat foarte tare. Iar la 10% grasime corporala, atunci cand te afli intr-o lumina foarte buna iti poti vedea abdomenul neclar atunci cand nu este incordat.

Circumferinta taliei coreleaza foarte bine cu procentul de grasime corporala. Ceea ce inseamna ca atunci cand ti se mareste talia te ingrasi. Iar cand aceasta scade inseamna ca pierzi grasime. Uite cum iti poti afla procentul de grasime corporala.

Daca ai abdomenul dezvoltat decent si peste 15% grasime corporala trebuie sa slabesti pana ajungi pe la 8-12% grasime corporala pentru a-ti face abdomenul vizibil. Cand ai sub 12% grasime corporala stii ca esti suficient de definit pentru a avea patratele.

Unii oameni pot avea un procent scazut de grasime corporala dar tot nu vor avea abdomen cu patratele. Acesti oameni au masa musculara prea slab dezvoltata.

2.Masa musculara decent dezvoltata

Cat de dezvoltati trebuie sa fie muschii abdominali pentru a fi vizibili cand esti definit?

De fapt, nu ai nevoie de foarte multa masa musculara. Daca deja poti simtii forma patratelelor atunci cand iti atingi burta, inseamna ca trebuie doar sa slabesti, iar acesta o sa fie vizibil.

Sunt persoane care nu pot avea patratele doar daca slabesc grasime. Deoarece au masa musculara prea slab dezvoltata. De obicei acestia sunt tipi tineri care nu au practicat sporturi si sunt sedentari.

Aceste persoane trebuie intai sa se concentreze pe masa musculara si dupa ce au o baza solida de masa musculara si forta, se vor bucura si de un abdomen dezvoltat. Nu poti avea abdomenul foarte dezvoltat iar restul corpului sa fie slab. Muschii abdominali, asemenea oricaror muschi, cresc in relatie cu tot corpul iar daca iti dezvolti toate grupele musculare, e imposibil sa nu ai abdomenul dezvoltat.

De fapt, poti avea patratele fara sa lucrezi abdomenul direct. In timpul miscarilor de la exercitiile de baza, abdomenul se comporta ca un muschi stabilizator si este foarte contractat. Deci, se poate dezvolta doar de la acest stimul. Insa, daca vrei rezultate avansate este important sa faci si exercitii directe pentru abdomen. Iar daca vrei ca antrenamentele directe pentru abdomen sa fie eficiente, trebuie sa ai grija sa cresti constant dificultatea exercitiilor pentru abdomen.

Daca nu ai suficienta masa musculara pentru a avea un abdomen cu patratele, te sfatuiesc sa incepi sa te antrenezi cu greutati.

Concluzie – Abdomenul cu Patratele

In concluzie, atat timp cat vei avea masa musculara decent dezvoltata si te vei mentine la un procent de grasime corporala scazut, vei avea abdomen cu patratele. Daca ai nevoie sa iti cresti putin masa musculara iti recomand acest articol. Iar daca ai nevoie sa slabesti grasime, iti recomand sa-l citesti pe acesta.

Si aici la fel ca si in orice alt domeniu din viata, trebuie sa fi disciplinat. Adica sa incerci din rasputeri ca in fiecare zi sa iti urmaresti scopul si sa faci actiunile adecvate. Problema nu este lipsa informatiei, ci lipsa actiunii!

747 Vizualizari